De kop is eraf!

20 juni 2021 - Laag-Soeren, Nederland

Vandaag was het dan eindelijk zover, we gaan weg! Ontbijten lukt niet zo heel goed, want de zenuwen waren er toch echt wel. En toen het afscheid. Er was versierd, we hebben mooie hangers gekregen voor onze rugzakken en veel lieve kaartjes en gelukwensen. Het viel me zwaarder dan ik dacht om iedereen gedag te zeggen en er vloeide toch wat tranen. Het besef van je gezin en familie moeten missen voor 4 weken, nu is het echt. Na veel zwaaien en toch nog even terug voor een knuffel en een kus begonnen we aan onze eerste wandeling. Het avontuur tegemoet en niet weten wat er op je pad komt. De weg naar het onbekende.

Het was heerlijke dag om te wandelen, goede temperatuur en prachtige paden. Dat doet de Komoot-app heel goed. Eerlijk...het was best zwaar. We hebben 3 kilometer extra gelopen, dus het totaal kwam uit op 28 kilometer. De laatste kilometers waren echt pittig, maar we hebben het gered ;-) En nu zitten we in onze Pod, voldaan van een mooie eerste etappe... de kop is eraf!